[número] es un número de Título : | - Año 1995 Vol.Extraordinario | Tipo de documento: | texto impreso | Fecha de publicación: | 2017 | Idioma : | Español (spa) | Clasificación: | Educación
| Nota de contenido: | Presentació .
CONFERENCIES:
Curriculum e innovación educativa: Una tensión ineludible entre la teoría y la practica.
Dr. Juan Manuel Escudero, Catedratic de Didáctica i Organització Escolar. Universitat de Murcia .
La Pedagogia del jove o la configuració del futur
Dr. Octavi Fullat, Catedratic de Filosofia de l 'Educació; Universitat autónoma de Barcelona.
La evaluación de los alumnos, un proceso de aprendizaje para el profesorado.
Dr. Miguel Angel Santos Guerra, Universidad de Málaga .
COMUNICACIONS
A.-INNOVACIÓ I AVALUACIÓ A SECUNDARIA
La evaluación del educando y del docente como estrategia de cambio e innovación en el aula, un motivo de reflexión
Feo. Javier Zurita Morales; Professor de l'IFP Pere Martell.
Mirando hacia atras sin ira y hacia delante sin desesperanza.
Luis Fernando Valero Iglesias, Ignacio Brunet i Icart; Professors de la Universidad Rovira i Virgili .
B.-DESENVOLUPAMENT CURRICULAR PER MATERIES DE SECUNDARIA
Un exemple de desenvolupament curricular a I'área de Ciencies Socials: El projecte "La relació home-medi a través deIs temps"
Equip Cosetania: R. Álvarez, F. Barceló, Ch. Barrios, V. Ferreres, B. Jiménez, N. Montardit, M. Vives, E. Zubiría .
El juego mas viejo que la cultura.
Saturnino Gimeno Martín, Carmen Pérez Rarnirez; Departamento de Pedagogía, URV.
El juego: riqueza motriz y pedagógica.
José Antonio Moscoso González, Jorge Redondo Jurado, Feo. Julián Torralba García, Saturnino Gimeno Martín.
D.-ORIENTACIÓ I TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT
L'atenció personal de I'ensenyament secundari obligatori.
Merce Gisbert Cervera, Maria Güell Ivem, Professors del Departament de Pedagogia
Orientació i dificultats d'aprenentatge. Análisi d'una experiencia.
Margarida Gomis i Blanch, Parrícia Terradellas i Mercé; URV
Tipologia deIs desadaptats escolars a secundaria: una análisi d'afinitats
Ramon M. Ripoll Borrell, Professor Departament de Pedagogia, URV
Aspectos nuclerares de la organización escolar que facilitan la atención a la diversidad.
José Antonio Torres González. Oniversidad de Jaen
E.-NOVES TECNOLOGIES I EDUCACIÓ
Pedagogia activa a través del circuito cerrado de televisión (CCTV).
Ángel Palomo Vicente. URV
F.-L'EDUCACIÓ NO FORMAL: OCUPACIÓ I INSERCIÓ LABORAL
Alternatives de formació i trebaIl per als joves.
Montserrat Valles Serra. Professora Departament de Pedagogia. URV.
Percepciones de los jovenes sobre el ndo del trabajo.
Bonifacio Jiménez Jiménez, Merce Gisbert Cervera. Professors Departament Pedagogia. URV
Implicaciones curriculares de la educación no formal.
Miguel Pérez Ferra. Universidad de Jaén
TAULA RODONA 157
L'EDUCACIÓ DELS JOVES A ITALIA. CONSIDERACIONS PEDAGOGIQUES 1 PROPOSTES EDUCA TIVES.
La Scuola Media e i giovani.
Luca Gallo. Universidad degli Studi de Bari. 159
ILe giovani e la citta.
Cosimo Laneve. Universidad degli Studi di Bari
Adolescenti e farniglia tra vissuto e progetto. Una indagine compionata tra
adolescenti di una regione deIla italia del sud.
Vito Antonio Baldassarre. Universitá degli Studi di Bari.
La riforma imcompiuta.
Giovanni Massaro. Universitá degli Studi di Bari
I/Le giovani e la politica: Interpretazioni, interessi aspettative.
L. Santelli Beccegato. Universitá degli Studi di Bari.
TALLERS
L'orientació i el tractament de la diversitat.
Francisco Valverde. EAP "Baix Camp"
Educació interculturaI.
Núria Meroño, Jordi Navarro. Comissió Pedagógica de SOS Racisme Tarragona.
Disseny curricular de la llengua moderna a la secundaria.
Montse Fontanals, Judit Tarrech, IPFP Comte de Rius.
Disseny cirricular de les ciencies socials a secundaria.
Equip Cossetania: R. Alvarez, F. Barceló, Ch. Barrios. V. Ferreres, B.
Jiménez, N. Montardit, M. Vives, E. Zubiria
TALLERS
Taller de l'árnbit no formal: Medi ambient.
Grup APQUA. URV.
Taller en l'ámbít educatiu no formal. L'autoestima: Un possible abordadge
corporal.
Joan Antoni Garola, Conxa Torres
Relaxació i yoga.
Rosa Figueras, Jordi Mauri. Centre Holos .
La dinámica de grups.
Cherna Campos. Escola Pública "La Plana". Vila-seca.
TALLERS
NOVES TECNOLOGIES
Educació en la internet.
Jordi Adell. Depto -, de Educació. Universitat Jaume 1. Castellón.
| Link: | http://humani.unsa.edu.ar/pmb/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=3806 |
[número] es un número de - Año 1995 Vol.Extraordinario [texto impreso] . - 2017. Idioma : Español ( spa) Clasificación: | Educación
| Nota de contenido: | Presentació .
CONFERENCIES:
Curriculum e innovación educativa: Una tensión ineludible entre la teoría y la practica.
Dr. Juan Manuel Escudero, Catedratic de Didáctica i Organització Escolar. Universitat de Murcia .
La Pedagogia del jove o la configuració del futur
Dr. Octavi Fullat, Catedratic de Filosofia de l 'Educació; Universitat autónoma de Barcelona.
La evaluación de los alumnos, un proceso de aprendizaje para el profesorado.
Dr. Miguel Angel Santos Guerra, Universidad de Málaga .
COMUNICACIONS
A.-INNOVACIÓ I AVALUACIÓ A SECUNDARIA
La evaluación del educando y del docente como estrategia de cambio e innovación en el aula, un motivo de reflexión
Feo. Javier Zurita Morales; Professor de l'IFP Pere Martell.
Mirando hacia atras sin ira y hacia delante sin desesperanza.
Luis Fernando Valero Iglesias, Ignacio Brunet i Icart; Professors de la Universidad Rovira i Virgili .
B.-DESENVOLUPAMENT CURRICULAR PER MATERIES DE SECUNDARIA
Un exemple de desenvolupament curricular a I'área de Ciencies Socials: El projecte "La relació home-medi a través deIs temps"
Equip Cosetania: R. Álvarez, F. Barceló, Ch. Barrios, V. Ferreres, B. Jiménez, N. Montardit, M. Vives, E. Zubiría .
El juego mas viejo que la cultura.
Saturnino Gimeno Martín, Carmen Pérez Rarnirez; Departamento de Pedagogía, URV.
El juego: riqueza motriz y pedagógica.
José Antonio Moscoso González, Jorge Redondo Jurado, Feo. Julián Torralba García, Saturnino Gimeno Martín.
D.-ORIENTACIÓ I TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT
L'atenció personal de I'ensenyament secundari obligatori.
Merce Gisbert Cervera, Maria Güell Ivem, Professors del Departament de Pedagogia
Orientació i dificultats d'aprenentatge. Análisi d'una experiencia.
Margarida Gomis i Blanch, Parrícia Terradellas i Mercé; URV
Tipologia deIs desadaptats escolars a secundaria: una análisi d'afinitats
Ramon M. Ripoll Borrell, Professor Departament de Pedagogia, URV
Aspectos nuclerares de la organización escolar que facilitan la atención a la diversidad.
José Antonio Torres González. Oniversidad de Jaen
E.-NOVES TECNOLOGIES I EDUCACIÓ
Pedagogia activa a través del circuito cerrado de televisión (CCTV).
Ángel Palomo Vicente. URV
F.-L'EDUCACIÓ NO FORMAL: OCUPACIÓ I INSERCIÓ LABORAL
Alternatives de formació i trebaIl per als joves.
Montserrat Valles Serra. Professora Departament de Pedagogia. URV.
Percepciones de los jovenes sobre el ndo del trabajo.
Bonifacio Jiménez Jiménez, Merce Gisbert Cervera. Professors Departament Pedagogia. URV
Implicaciones curriculares de la educación no formal.
Miguel Pérez Ferra. Universidad de Jaén
TAULA RODONA 157
L'EDUCACIÓ DELS JOVES A ITALIA. CONSIDERACIONS PEDAGOGIQUES 1 PROPOSTES EDUCA TIVES.
La Scuola Media e i giovani.
Luca Gallo. Universidad degli Studi de Bari. 159
ILe giovani e la citta.
Cosimo Laneve. Universidad degli Studi di Bari
Adolescenti e farniglia tra vissuto e progetto. Una indagine compionata tra
adolescenti di una regione deIla italia del sud.
Vito Antonio Baldassarre. Universitá degli Studi di Bari.
La riforma imcompiuta.
Giovanni Massaro. Universitá degli Studi di Bari
I/Le giovani e la politica: Interpretazioni, interessi aspettative.
L. Santelli Beccegato. Universitá degli Studi di Bari.
TALLERS
L'orientació i el tractament de la diversitat.
Francisco Valverde. EAP "Baix Camp"
Educació interculturaI.
Núria Meroño, Jordi Navarro. Comissió Pedagógica de SOS Racisme Tarragona.
Disseny curricular de la llengua moderna a la secundaria.
Montse Fontanals, Judit Tarrech, IPFP Comte de Rius.
Disseny cirricular de les ciencies socials a secundaria.
Equip Cossetania: R. Alvarez, F. Barceló, Ch. Barrios. V. Ferreres, B.
Jiménez, N. Montardit, M. Vives, E. Zubiria
TALLERS
Taller de l'árnbit no formal: Medi ambient.
Grup APQUA. URV.
Taller en l'ámbít educatiu no formal. L'autoestima: Un possible abordadge
corporal.
Joan Antoni Garola, Conxa Torres
Relaxació i yoga.
Rosa Figueras, Jordi Mauri. Centre Holos .
La dinámica de grups.
Cherna Campos. Escola Pública "La Plana". Vila-seca.
TALLERS
NOVES TECNOLOGIES
Educació en la internet.
Jordi Adell. Depto -, de Educació. Universitat Jaume 1. Castellón.
| Link: | http://humani.unsa.edu.ar/pmb/opac_css/index.php?lvl=bulletin_display&id=3806 |
|